Dag 8

24 augustus 2018

Gisteravond hebben Luc en ik de fiets teruggebracht. Vond het heerlijk een elektrische fiets! Lisa en Emma werden opgehaald door de manege. Luc en ik gingen de stad in. Vragen we bij de receptie om een 2e sleutel omdat we gingen splitsen. De meiden zouden dan bij appartement terug komen en douchen en dan naar ons in de stad. Laatste keer uit eten. Zegt die vrouw aan de receptie... je kunt je sleutel achterlaten bij de balie en dan kunnen de meiden hem ophalen. Fijn! Zitten Luc en ik in de stad.. denk ik ineens.. sleutel vergeten af te geven😣 . Helemaal terug moeten lopen en geloof mij.. dat doe je niet graag savonds in Kos. Het is hartstikke donker, geen straatverlichting niks en de stoepen zijn vreselijk ongelijk en er staat altijd wel iets op de stoep.

Maar goed...we wilden toch samen eten.

Lisa heeft bij de gevorderden paard gereden. Het was geweldig...ze gingen helemaal de zee in! Emma reed bij de beginners en vond het ook leuk maar heeft alleen maar gestapt. Vond het raar want was voor alle groepen, iedereen kon mee maar uiteindelijk waren er dus maar 2 groepen. Emma zat in een grote groep. Lisa in een groepje van 3.

Toen zijn we gaan eten. Luc en ik hadden onderweg een heel leuk restaurantje gezien. Zó schattig. Is allemaal oude zooi maar oh zo sfeervol. Scheelde ook een stuk lopen. 36 euro met ons viertjes!

Vanmorgen vroeg opgestaan. Douchen zat er niet in, we hadden koud water. Op het vliegveld is het een zooitje. Enorm druk en lange rijen. Nu zitten we te wachten op het vliegtuig. Zal een app sturen als er geland zijn. Vertraging gehad. Stond al heel lang, had buikkramp een voelde me niet lekker. Vraag ik aan een man of ik op zijn stoel mocht zitten. Was een Engelsman. Mag i use your stoel?😅😅. Hij begreep het wel!! Ik vind het niet leuk om naar huis te gaan, heb geen zin in het "gewone" leven. Aan de andere kant merk ik wel dat ik steeds moeier word. Als we langer waren gebleven had ik niet in dit tempo door kunnen gaan. De kinderen merken het ook. Des te meer zo onwijs dankbaar dat het qua energie dus kennelijk net genoeg was. Dat ik zoveel heb kunnen doen!

Lisa zei van de week dat als ze samen met een vriendin was geweest, ze niets meer of minder gedaan zou hebben dan nu. Moet je nagaan!

Naar huis gaan is ook minder erg als je hoort dat Hanny langs zoetermeer is gegaan én lekkere dingetjes voor ons heeft gekocht. Wat lekkers in de ijskast, fruitschaal gevuld en er is soep met brood. SUPER toch?!! Eventjes uit ede langs zoetermeer, zó lief!

Naar huis gaan is ook minder erg omdat we verlangen naar belle. Marian heeft een week afgezien om op haar te passen. SUPER lief ook!!

Ik vond het leuk om jullie op deze manier op de hoogte te houden. Wie weet is er volgend jaar weer een blog. Maar een vakantie zal nooit meer zo bijzonder zijn als deze denk ik. Creating memories...staat op de site van Sunweb. Dat is wat

1. Anne:
    24 augustus 2018
    We gedaan hebben... moet er nog achteraan. Had deze op mn mobiel getypt. Is erg klein dus vandaar de typefouten ook