Dag 4

20 augustus 2018

gisteravond weer heerlijk gegeten in een echt Grieks restaurantje. Het is hier zo sfeervol! Daarna nog eventjes gewinkeld en toen terug. Elke keer na het avondeten krijg ik kramp, dus onderweg vaak een tentje in op zoek naar een wc. Dat is wel jammer en vooral lastig.Terug op de fiets bleek dat van geen één fiets de lichten het goed deden. Dóódeng om te fietsen, toch gedaan op de hele drukke stukjes na. Het scheelt dat ze hier wel fietsers gewend zijn. Je ziet ze overal! En ze hebben allemaal een mandje achterop.

Vanmorgen naar het strand. Een zandstrand met gratis bedjes zolang je af en toe wat besteld. De zee is heerlijk. We hebben uitzicht op Turkije. Dat kun je heel mooi zien liggen.
Liggen we op het strand... hoor ik ineens een vrouw.. oh my God. Was haar man niet goed geworden. Haar zoon rende weg voor een ambulance. Ik zeg tegen Lisa die man is niet goed geworden. Lsa erheen. Are you okay? I am a nurse. Meneer was bekend met hartklachten dus zijn vrouw kwam al met een spray voor onder de tong en gaf deze aan Lisa. Lisa pols gevoeld en zei dat het niet hoefde. Pols was goed. Hij had niet ontbeten en gedronken. 82 jaar en eigenwijs. Was gewoon flauw gevallen. Ik was zó trots op Lisa! Die mensen waren zó blij met haar want zij stelde ze helemaal gerust. Later kwam de ambulance.. die zeiden hetzelfde. Alleen moet ze wat gehaaider worden... die zoon vroeg wijl je wat drinken. Nee.. zei ze. Ik zei je had moeten zeggen 4x😉

Op de terugweg nog even winkeltjes bekeken maar daar was het te warm voor eigenlijk. Terug bij appartement gelijk een duik in het zwembad genomen. Héérlijk dat dat kan!!

We gaan nu ons klaar maken om naar Zia te gaan. Schijnt 1 van de mooiste plekjes op Kos re zijn. De zonsondergang gaan we daar zien.
Tot morgen!

1. Hanny:
    20 augustus 2018
    Geweldig joh! Ja, en Lisa: ik wist het wel, altijd geweten. Fijn dat jullie zo genieten hoor!
  2. Marian:
    20 augustus 2018
    Die Lisa Wat goed dat ze dat durft er op af stappen!!En nog wel in het Engels Wij hebben onze eigen Florence Night. .....