Dag 3

19 augustus 2018

Gisteravond héérlijk gegeten in Grieks restaurantje. Het was zó mooi! Net zoals je op ansichtkaarten ziet en zoals in de film mama Mia. Lampjes in de bomen.. Was echt super. Voor 55 euro hadden we een drankje en een heerlijke maaltijd.
De kinderen wilden toen nog naar de winkeltjes maar bij mij was het op toen. Het is toch nog wel een aardig stukje lopen naar het centrum en we moesten nog terug. Maken ze totaal geen punt van. Heel lief!

Vanochtend eerst weer aan het zwembad gelegen en gewacht op de reisleiding. Voor morgen nog een excursie geboekt. We gaan naar zia. Waar de zonsondergang prachtig schijnt te zijn! Ben benieuwd.
Hierna hebben we de fietsen opgehaald. De kinderen hebben een gewone fiets gehuurd, ik heb een elektrische. Zat wel te twijfelen want moest er wel voor bijbetalen natuurlijk maar het maakt ons wel een stuk mobieler. Gisteren teveel gelopen eigenlijk dus had een zere knie. Op de fiets is het makkelijker.
Nu is dat wel heel simpel gezegd maar terugkomen op de fiets was nog niet zo makkelijk. Met 4 mensen die elk hun eigen weg wisten en wilden gaan😉

Toen zijn we met de bus naar de thermen gegaan. Warm bronwater uit de berg mondt uit in zee. Ik schrok me helemaal kapot toen we daar aankwamen. Je moest een hele steile weg aflopen. Eigenlijk wilde ik niet want ja.. Ik zou ook weer teug moeten. De kinderen wilden niet zonder mij dus op hoop van zegen...
Het water was gewoon heet!! Iets van 50°. We hebben lekker in zee gedobberd... Was veel lekkerder. Gister was ik in de zee en ik moest er snel weer uit. Mn hele huid deed zeer en prikte. Vandaag had ik nergens last van. Toen terug gelopen en wonder boven wonder ging het goed!

Ik vind het sowieso een wonder hoe ik lichamelijk ben en voel. Ik kan zóveel! In de bus terug zong ik constant in mn hoofd.. Ik ben zo dankbaar Heer... kennen jullie dat lied?
Het is soms zo overweldigend wat je voelt en wat je denkt. En dan zie je die prachtige natuur en de kinderen. Het is gewoon genieten!

Nú is het wachten tot iedereen gedoucht heeft een dan gaan we een hapje eten.
Tot morgen!!😘😘
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anne:
    19 augustus 2018
    Op de 1e foto zie je de berg die ik op moest lopen. Niet te geloven hè dat dat me gelukt is!!!
  2. Hanny:
    19 augustus 2018
    Dank jwe wel hoor! Heel fijn om dit te lezen.
  3. Marian:
    19 augustus 2018
    Ben zo blij voor je An😍😍
  4. Rijkie:
    19 augustus 2018
    Heel erg blij dat het zo goed gaat en jullie zo genieten van alles en elkaar!!😘😘😘
  5. Jj Viskil:
    19 augustus 2018
    Kanjer je kan het en super kinderen..klinkt zo fijn.!!