Dag 2

18 augustus 2018

Vanmorgen redelijk vroeg opgestaan. We schrokken wel van al het verkeer dat we horen. Maar snachts was het stil. Tegenover ons appartement is een heerlijke bakker! Ook voor de lunch kun je daar terecht. Lekker broodje gehaald en gelijk opgegeten. Daarnaast is weer een supermarkt en daar gelijk de boodschappen gedaan.
Teruggegaan en toen hebben we onze zwemkleding aangedaan. We gingen naar de sunweb info en daarna naar het zwembad. We hebben voor woensdag een excursie geboekt met de boot. Onderweg kunnen we winkelen, lunchen en snorkelen. Een hele dag dus wel vermoeiend maar moet lukken denk ik. Lisa em Emma gaan donderdagavond paardrijden aan het stand bij zonsondergang. Hoe vet is dát!!

Als ik ze alle 3 zie liggen aan het zwembad maakt het me stil. Er gaat zoveel door me heen. Toch overheerst de dankbaarheid! De zussen hebben allemaal bijgedragen zodat wij dit konden doen. Ik ben nog in staat om de reis te kunnen maken met ze!

Vanmiddag gelopen naar het strand. Heel smal strand en kiezels dus waterschoenen heb je hier echt nodig. Het is helemaal niet druk. Ik heb nog een tankini gekocht. Ideaal! Onderweg kreeg ik kramp maar ik had m'n badpak aan onder mn kleren dus alles moet dan uit. Met een tankini hoeft dat niet..

Ik ga nu uitrusten daarna gaan we eten. Morgen houd ik jullie weer verder op de hoogte. We genieten erg! De kinderen zijn super lief voor mij. En bezorgd.

1. Rijkie:
    18 augustus 2018
    Ben erg blij dat je ons op deze manier op de hoogte houdt, want zijn natuurlijk hartstikke benieuwd hoe het gaat! Bijzonder hoe je het ervaart An. Schitterende foto's! Wat een pracht kinderen heb je toch dat ze zo lief en bezorgd zijn. Alice heeft even opgezocht wat een tankini was; ideaal! Is het te doen met de warmte? Geniet ervan hè! 😘😘😘
  2. Rijkie:
    18 augustus 2018
    Het is heel goed te doen met de warmte. Er staat een lekker windje. In de zon is het erg warm maar in de schaduw is het héérlijk!
  3. Marian:
    18 augustus 2018
    Nog een keer proberen vind het een heLe leuke mooie vorm een soort van reisdagboek Bedankt ook omdat je dit weer met ons deelt
  4. Hanny:
    18 augustus 2018
    Kijken of het nu wel lukt. Dit is echt heel leuk en fijn om mee te beleven. Bijzonder hoor. Heb het goed met elkaar hè. En bedankt dat je ons op de hoogte houdt.