Dag 7

23 augustus 2018

Gisteravond na de boottocht even uitgerust. De hele dag op de boot gezeten maar ik was toch moe. De hele dag zitten valt niet mee. Dus terug gekomen even mn rug strekken op bed.
Luc heeft zelfs even geslapen, hij was niet zo lekker..

Toen op de fiets op zoek naar een eettentje. We wilden aan zee eten. We hadden van een collega van cock en Marijke een tip gekregen van een eettentje. Fietsen we daar toevallig langs dus de keus was snel gemaakt. Heerlijke zalm gegeten!

Zitten we daar aan tafel.. ziet Emma ineens 2 meisjes van de middelbare school in Pijnacker. Hoe klein is de wereld dan!

Vanmorgen naar het strand.. laatste dagje. De ligbedden op het strand zijn gratis als je af en toe wat te drinken en/ of eten besteld. 2.50 een drankje dus valt nog mee. Anders bestel je een grote water voor 2 euro. Voor 4 euro heb je een lunch. Heerlijk toch?

De meiden gaan straks paardrijden. Ik baal wel erg dat Luc en ik niet meekunnen anders hadden we foto's kunnen maken. Maar wij gaan straks alvast pakken en nog even de stad in. Lisa en Emma hebben hun fiets al ingeleverd.

Laatste dag.. gemengde gevoelens. Over tot de orde van de dag maar dat wil ik helemaal nog niet. Aan de andere kant merk ik wel dat ik steeds moeier word.
We hebben zo enorm genoten.. Dit wil ik vasthouden. Thuis moet je zoveel. We zitten gelijk al met de boodschappen want anders hebben we geen eten. Dan zit je met de was.
Aan de andere kant is dat altíjd zo natuurlijk aan het eind van de vakantie en heeft iederéén daar last van. Toch heb ik me voorgenomen minder te móeten van mezelf en te kiezen voor de leuke dingen! De kunst is om óók in het gewone leven te genieten van elke dag.

Enorm dankbaar dat ik dit nog heb kunnen doen met de kinderen!!
En iedereen onwijs bedankt die dit mogelijk hebben gemaakt. We hebben zoveel gekregen ook!

Morgenochtend of vanavond probeer ik nog ff het laatste stukje te schrijven en dan is het einde blog. Ik denk dat mijn zussen het best spannend vonden dat ik alleen met de kinderen ging vliegen. Vooral Marijke en Alice denk ik omdat zij altijd met ons mee zijn gegaan op vakantie. Vandaar dat ik op het idee kwam om het op deze manier toch met jullie te delen. En het was goed om dit met ons vieren te doen!
Bedankt dat jullie het wilden lezen.

Veel liefs,
Anne

1. Marian:
    23 augustus 2018
    De hele vakantie door van iedereen foto's en video's gekregen maar dit was toch erg bijzonder alsof ik om een hoekje mee mocht kijken ben daar heel blij mee lieve zus
  2. Rijkie:
    23 augustus 2018
    Gaat het inmiddels weer met Luc? Hebben jullie wel warme kleding bij je, want ook qua temp. zal het morgen weer wennen zijn. Ja, vonden het erg spannend, maar zijn heel erg blij dat je ons zo op de hoogte hebt gehouden en zo heb laten meegenieten met alles! Dank je wel lieve An!! 😘😘😘😘