Dag 6

22 augustus 2018

Gisteravond gaan winkelen. Héél erg leuke stad Kos! Daarna gingen we uit eten. Voor ons doen was het nog vroeg.
Ik had een heerlijke salade!
Dé kinderen kwamen ineens met allemaal kadootjes. Emma had 2 uilen die elkaar knuffelen voor mij en Lisa en Luc hadden een hele schattige portemonnee. Ik voelde me vreselijk verwend! Toen trakteerde Lisa ook nog eens op het eten. Was top!

Vandaag hadden we een mini cruise. Eerst naar een eilandje daar kon je zwemmen en/ of winkelen. Daarna weer verder varen. We stopten ergens om te zwemmen en te snorkelen alleen moest je dan van de boot af met een steil trappetje of springen. Ik durfde allebei niet. De kinderen deden het wel. Lisa heeft onderwater foto's gemaakt. De volgende stop zou(dacht ik) weer bij een strandje zijn. Maar helaas.. precies hetzelfde. Maar om nu weer niet het water in te gaan vond ik toch wel zonde. Op hoop van zegen dus gegaan.
Het was heerlijk helder water. Heette ook blue lagoon. Én ik kon de trap opkomen! Was recht omhoog. Het is dus gelukt maar je had me niet willen zien😉. Mn tankini broekje was afgezakt waardoor mn buik tevoorschijn kwam dus op het trappetje eerst mn broekje goed gedaan en toen pas verder geklommen🤣
Op de boot hadden we een lekkere bbq.

Nóg 1 dag een dan zit het er alweer op. Wil er nog niet aan denken. Wat zal dát tegenvallen. Hier heb ik zoveel energie! Hier hóeft niets maar kan alles. Hier is het niet moeilijk om te genieten van elke dag!
IK ga leren (hoop ik) thuis ook meer te genieten. Niet zoveel te móeten van mezelf.

Nu even uitrusten, douchen en dan ergens lekker eten.
Tot morgen!

1. Hanny:
    22 augustus 2018
    De foto's zijn goed hoor.
  2. Hanny:
    22 augustus 2018
    Je kan leuk schrijven An. Leef helemaal mee. Nog even genieten hoor!
  3. Rijkie:
    22 augustus 2018
    Ehhh....nee, had ik idd niet hoeven te zien; jij op het trapje je tankini goed doen...😜😜
    Erg blij om te lezen dat het goed gaat en jullie zó genieten!😘😘😘😘