Dag 5

21 augustus 2018

Gisteravond was een hele bijzondere avond. We gingen met de bus naar Zia om daar naar de zonsondergang te gaan kijken. Ik had bedacht dat ik die sieraden die ik voor de kinderen had de laatste avond te geven maar donderdagavond gaan de meiden paardrijden dus leek me dat niet zo handig. Ik had ze meegenomen naar Zia.
We kwamen daar aan en toen was het nog een hele klim naar boven naar een uitzichtspunt. Het was er prachtig!!! We zaten in een restaurantje... het was allemaal zó ontzettend mooi! Dat ik dacht.. Dit vergeten we nooit meer. Ik heb ze toen de sieraden gegeven. Heb ook gezegd dat dat niet is omdat ik denk dat ik nu zo snel dood ga maar dat dit zo'n mooi moment was... dat zij dit ook hun leven lang niet vergeten.

Was wel emotioneel natuurlijk maar voelde goed! En weer was er een lied.. . Ik leg de namen van mijn kinderen in uw handen.
Het was een schitterende zonsondergang!

Vannacht slecht geslapen. Denk ook van alle emoties. Het is zo intens om mee te maken. Kos een prachtige bestemming. Het is heel romantisch, idyllisch .

Vanmorgen vroeg opgestaan. We wilden het treintje van 11 uur nemen naar asklepion of zoiets. Het 1e ziekenhuis ter wereld. Verkeerd gekeken... ging om 11.30. Toen toch maar met de bus gegaan. De kinderen waren studenten dus mochten ze gratis naar binnen. Voor mij was het 8 euro. Het was warm en één en al steen. Gelijk de volgende bus terug genomen😂 kwartiertje binnen geweest.

Nu liggen we bij het zwembad. We merken dat we allemaal moe zijn. Maar we willen eigenlijk nog zoveel. Er is zoveel te zien hier, we komen tijd te kort. Maar nu eerst uitrusten want vanavond willen we shoppen en natuurlijk lekker eten ergens.