1e dag

17 augustus 2018 - Kos, Griekenland

Vanmiddag om kwart over 1 opgehaald met de taxi. We hadden al online ingecheckt dus het ging verder supervlot. Uurtje gewinkeld en toen naar de gate gelopen. Toch maar om een rolstoel gevraagd. Was super handig want we konden zo doorlopen. .
In het vliegtuig was het onwijs koud. Ik had wel een vestje aan maar had spijt dat ik mn flecevest niet mee had.
Half uur in de bus en we zijn op de plaats van bestemming. Veel groter appartement dat we dachten. Eenvoudig maar netjes. Groot balkon, wel asn de straatkant maar we horen geen muziek of iets.
De hele reis is goed gegaan. In de bus kreeg ik ineens kramp. Meteen naar de wc toen we er waren... Net op tijd. Zó blij.. zal je maar in vliegtuig gebeuren. We hebben nog niet alles uitgepakt daarvoor zijn we te moe. Meiden liggen op de ene kamer... Luc en ik op de andere. Wij hebben al een hele bus pringles op met z'n tweeën😅
Morgen bijtijds opstaan. 11 uur komt sunweb met informatie. Het was een lange dag... nu eerst slapen.

1. Rijkie:
    18 augustus 2018
    Wat góed, een reisblog, nét zo handig van jou! Erg blij dat je ons zo op de hoogte houdt! Rustig aan doen vandaag hoor. Eerst bijkomen van de reis en acclimatiseren. ( maar dat lukt denk ik wel, want een bus pringles is al op! 😂)
  2. Cock:
    18 augustus 2018
    Halloooo! 😃leuk idee zeg een reisblog!! Ik zal um elke dag lezen!! Dikke knuffel!!